اتصالات استیل صنایع غذایی

قیمت انواع اتصالات استیل 304 316 321

اتصالات استیل صنایع غذایی

۶ بازديد



اتصالات استنلس استیل از نظر طراحی و تولید به سه دسته تقسیم می شوند که هر کدام از این دسته ها در همان دسته لوله ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای پاسخ دادن به این سوال که کدام نوع از استیل های به کار رفته در لوله و اتصالات صنایع غذایی بهتر یا کم خطرتر است؛ باید به نوع کاربرد استیل در صنعت غذاسازی توجه نمود. این جامع ترین استانداردی است که امروزه استفاده می شود. اگر بخواهیم در عبارتی کلی و ساده لوله را تعریف کنیم؛ باید بگوییم که لوله مقطعی از جنس فولاد، طویل و تو خالی است. در تعریف این محصول باید به برخی از پارامتر ها مانند جنس، میزان دما و فشار آنها توجه داشت. پوشش لوله های استیل اگر در مناطق باز یا در زیر زمین استفاده شوند ، نیازمند پوشش دهی با رنگ یا مواد ضد زنگ خواهند بود اما اگر از این لوله ها روی سطح زمین و در محیط های سربسته بکار رود ، نیازی به پوشش دهی سطح خارجی لوله وجود ندارد. 

یکی دیگر از ویژگی های مهم تیوب استیل 316 بدون درز بودن آن است. تیوب استیل 316 چگونه بسته بندی می شود؟ البته باید دقت کنید که بسته به میزان شکستگی لوله طول این اتصالات مشخص می شود و بر حسب سایز لوله به صورت تک فک، دو فک و سه فک قابل استفاده هستند. کوچکترین سایز Fractional سایز ۱/۱۶ اینچ معادل ۱/۵۹ میلیمتر و بزرگترین آن سایز ۲ اینچ معادل ۵۰/۸ میلیمتر میباشد. آلیاژ های استیل اصلی شامل: استیل 304 ، L'304 ، استیل 316L 316 میباشد. اتصالات استیل 316 بر حسب خواص و مزایایی که دارد به عنوان بهترین نوع استنلس استیل در اتصالات صنایع غذایی مورد استفاده قرار میگیرد. البته مهره و ماسوره مدل های مختلفی از جمله نوع گالوانیزه، پلیمری، پرسی و برنجی دارد که هر یک از آنها با استفاده از ترکیبات مختلفی ساخته شده است. اتصالات 316 از آنجایی که در صنایع غذایی کاربرد داشته و به طور گسترده استفاده می شوند، شامل دسته بندی های مختلفی می شود که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. با توجه به اینکه این اتصالات در برابر آتش و آب مقاومت بالایی دارند استفاده از آنها در سیستم لوله کشی مزیت محسوب میشود.

باید بدانید که اتصالات استیل انواع مختلفی مانند اتصالات لب جوش، اتصالات رزوه ای، اتصالات ساکت ولد دارد که هر یک از این انواع کاربردهای متفاوتی در صنایع دارند. این اتصال ها در صنایع شیمیایی، نفت و گاز کاربرد دارند و هر یک از دو نوع آن برای مصارف مختلفی ساخته شده است. اگر شما در صنف استیل فعالیت و تجربه ای داشته باشید مطمئنا با این اتصالات آشنا هستید . اتصالات استیل با کاهش زمان از کار افتادن سیستم، هزینه های تعویض و نگهداری در طول عمر نصب، شما را در درازمدت نجات می دهد. از تبدیل های فولادی ضد زنگ در جایی استفاده می شود که دو لوله با قطر های مختلف به یکدیگر متصل شوند. چرا برای ساخت اتصالات لوله استیل انتخاب بهتری است؟ انتخاب لوله و اتصالات مناسب در صنایع بهداشتی ( به ویژه در صنایع نوشیدنی و دارویی) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد چرا که بیشترین تماس محصول در طول پروسه تولید با این اقلام بوده و عدم انتخاب صحیح آن ها می تواند سبب بروز آلودگیهای پنهان بسیاری در خطوط تولید گردد. در ساخت و تولید این اتصالات هم از آلیاژ 316 استفاده میگردد. اتصالات کلمپ استیل جزو اتصالات 316 است که برای شکستگی و ترکیدگی لوله استفاده میگردد. در میان انواع مدل های اتصالات استیل، اتصالات استیل 316 جزو بهترین نوع آن که کاربرد های فراوانی دارد محسوب میشود. با ارائه نوآوری های جدیدی که هر روز در بازار ارائه می شود، امیدواریم با ارائه راه حلی سالم تر و ایمن تر، شاهد محیطی بهتر باشیم! امیدواریم که از مطالب سایت لذت ببرید . سایز تیوب ها همان قطر واقعی آن است که متناسب با موارد مورد استفاده متفاوت هستند. هر چقدر سایز اتصالات 316 بیشتر باشد، وزن بیشتری داشته و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. هر یک از آنها آپشن هایی دارند که آن ها را از یکدیگر مجزا می سازد. آب یک منبع بسیار مفید و گرانبها است و هر فرد باید به درستی از آن استفاده کند. مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت استیل یا فولاد ضدزنگ موجب شده تا تولیدکنندگان صنایع غذایی به استفاده از این محصولات روی آورند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.