کاربرد اتصالات استیل 321

قیمت انواع اتصالات استیل 304 316 321

کاربرد اتصالات استیل 321

۴ بازديد
رایج ترین کاربرد اتصالات استیل 321 در سیستم های لوله کشی است. استحکام و دوام استیل ضد زنگ آن را برای مناطقی که ممکن است آب یا مایعات دیگر وجود داشته باشد ایده آل می کند، زیرا مانند سایر مواد در طول زمان خوردگی یا زنگ نمی زند.استیل ضد زنگ همچنین دارای رسانایی حرارتی پایینی است که به کاهش اتلاف حرارت از خطوط آب گرم کمک می کند و در طول زمان باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی می شود. محصولات مختلفی مانند اتصالات لوله استیل ضد زنگ 310H وجود دارد

استیل ضد زنگ 321 یک آلیاژ فولادی با عیار بالا است که در برابر خوردگی در محیط های سخت مانند دماهای بالا و محلول های اسیدی یا قلیایی بسیار مقاوم است. این امر آن را به یک ماده ایده آل برای پردازش شیمیایی و سایر محیط های خورنده تبدیل می کند. افزودن تیتانیوم به آلیاژ استیل ضد زنگ 321 باعث می شود بدون از دست دادن خواص مکانیکی خود در برابر دماهای بالا تا 1500 درجه فارنهایت مقاومت بیشتری داشته باشد. این آن را برای کاربردهای با دمای بالا مانند کوره ها، مبدل های حرارتی و سیستم های اگزوز ایده آل می کند. ما انواع مختلفی از محصولات مانند اتصالات استیل 347 را ارائه می دهیم.

اتصالات جوش لب به لب استنلس استیل 321 دارای جوش پذیری عالی است و اتصال آن به لوله ها و اتصالات دیگر را بدون نیاز به عملیات یا پوشش اضافی آسان می کند. این همچنین به این معنی است که ساخت و نصب آسان تر است و در زمان و هزینه در فرآیند ساخت صرفه جویی می شود. اتصالات لوله استنلس استیل درجه 321 به دلیل مقاومت در برابر خوردگی، دماهای بالا و تنش های مکانیکی عمر مفید بالایی دارند.

اتصالات استیل 321 چیست؟
اتصالات استیل 321 نوعی اتصال لوله است که از استیل ضد زنگ درجه 321 ساخته شده است. آنها لوله ها را در اندازه ها و اشکال مختلف در لوله کشی و کاربردهای صنعتی به هم متصل می کنند. اتصالات استیل ضد زنگ 321 مقاومت در برابر خوردگی عالی، استحکام در دمای بالا و جوش پذیری را ارائه می دهد. آنها معمولاً در کاربردهایی با دمای عملیاتی بین 800-1500 درجه فارنهایت، مانند سیستم های اگزوز هواپیما، تجهیزات پردازش شیمیایی و قطعات کوره استفاده می شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.