آشنایی لوله و اتصالات استیل صنایع غذایی

قیمت انواع اتصالات استیل 304 316 321

آشنایی لوله و اتصالات استیل صنایع غذایی

۷ بازديد

لوله و اتصالات استیل نوع ۳۰۴ در قسمت مطلوب کردن آب و فشرده سازی هوا برای تولید مواد غذایی مورد استفاده می گیرد. از طرفی کار تمیز کردن فولاد و تجهیزات نیز آسانتر میشود. از این نوع اتصالات در صنایع مختلف از جمله تاسیسات ساختمانی و لوله کشی صنعتی برای متصل کردن لوله ها و سایر تجهیزات مرتبط با آنها استفاده می گردد. به طور کلی فلنج ها اتصالات ر

رابطی هستند که در انتهای هر لوله نصب می شوند. اتصالات استیل بخش مهمی از سیستم پایپینگ را تشکیل می دهند که بدون استفاده از این اتصالات اجرای سیستم لوله کشی تقریبا غیر ممکن می باشد. ۲-پالایشگاه نفت، گاز و سیستم انتقال گاز و نفت از مواردی است که به وفور، لوله استیل در آن کاربرد دارد. همچنین اتصالات استنلس استیل 316 در صنعت خودرو سازی و در سیستم جریان هوای خودرو کاربرد دارند. برای پاسخ دادن به این سوال که کدام نوع از استیلهای به کار رفته در لوله و اتصالات صنایع غذایی بهتر یا کم خطرتر است؛ باید به نوع کاربرد استیل در صنعت غذاسازی توجه نمود. داشت. 

اتصالات استیل با کاهش زمان از کار افتادن سیستم، هزینه های تعویض و نگهداری در طول عمر نصب، شما را در درازمدت نجات می دهد. در این صورت انتقال سیالات مورد نظر در طول زمان دچار مشکل نخواهد شد. کاربرد: مورد استفاده در خطوط تولید و ماشین آلات تولید صنایع غذایی و دارویی. از آنجایی که تیوب استیل 316 کاربرد گسترده ای در صنعت دارند، تولید آن در تنوع و ویژگی های مختلف نیز گسترش پیدا کرده است. گرید استنلس استیل بکار گرفته شده در تولید اتصالات استیل که می تواند از گرید های معمول 304 و 316 و گرید های خاص 310 و 312 انتخاب شده باشد. لوله و اتصالات از جنس استنلس استیل، به طور گسترده ای از آلیاژ کروم و فولاد ساخته شدهاند. اگر لوله استیل در مقابل موادی قرار بگیرد که موجب زنگ زدن لوله استیل شود ، کروم در گیر واکنش می شود و یک لایه لوله استیل تشکیل می شود که لایه زیر را در مقابل زنگ زدن محافظت می کند. اتصالات استیل و فلنج معمولاً از سه بخش فلنج ها، گسکت ها و پیچ و مهره تشکیل می شوند.اتصالات استیل و فلنج چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارند؟ در تولید اتصالات مانیسمان از هیچ گونه جوشکاری استفاده نمی شود بنابراین این نوع اتصالات مقاومت زیادی در برابر فشار دارند و در سیستمهای لوله کشی دارای فشار بالا از این نوع اتصالات استفاده می شود. از لوله ها نیز در تولید انواع کلمپ و بست های استیل و واشرها استفاده میشود . اتصالات استیل 316 بر حسب خواص و مزایایی که دارد به عنوان بهترین نوع استنلس استیل در اتصالات صنایع غذایی مورد استفاده قرار میگیرد. قلاب استنلس استیل نیز مانند دیگر اتصالات استیل در دو گرید 304 بگیر و 316 نگیر تولید می شود که گرید 316 هم دارای مقاومت محیطی بالاتری بوده و هم توسط آهنربا جذب نمی شود. این نوع از لوله های صنعتی انعطاف پذیری بالایی داشته و این امکان را فراهم کرده است که مهندسان بدون اعمال تغییرات زیاد، آن را در ضخامت های کم تولید و روانه بازار ها کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.